kenapa aku pilih blogger?

 
 
"A person who is seeking the truth of life. Always hope to learn new knowledge and experience in metropolitan city. Just hoping that this place could express inside her that friends never know!"


I grow thru the experiences I gather since I was born. Thou it's still not enough.. and still hunger for more... but I'm appreciate all the experiences I had, because I can now proudly say that I'm experienced
 
 Aku bercerita tentang hidup aku, marah aku, kecewa aku, bengang aku kadang² jugak gembira aku pada hidup aku atau pada insan² disekeliling aku yang tak mungkin aku nak ceritakan pada mereka dengan penuh keterbukaan. Aku memang pengecut, aku akui itu dan sebab itu aku gunakan saluran ini. Kalau aku berani, tentu aku dah call diorang dan terus je marah diorg. Atau paling tidak dah tentu aku guna nama betul aku dan aku sertakan sekali alamat dan no telefon supaya mereka² yang berkenaan boleh call aku atau terus datang rumah aku untuk marah² kat aku bila tulisan aku menginggung hati mereka!
 
 
Sekian terimas!

0 comments:

Post a Comment