awaklah segalanya tuk saya



saya minta maaf kerana telah lama tidak updated blog.baru nie terdetik hati saya untuk menulis tentang kegembiraan,kesedihan dan kebahagian bersama seorang gadis yang berasal dari penang. yang masih muda dalam percintaan.Hairan juga mengapa dia masih bersama dengan saya .Dalam percintaan sebenarnya kita perlukan satu penghayatan yang mengajar kita tentang sebuah ilusi percintaan.

Ramai tertanya-tanya apa resepi penting dalam cinta.saya hairan kenape kita kadang-kadang sanggup melakukan apa sahaja dalam cinta..saya baru-baru ini agak sedih kerana ada satuy benda saya buatkan dia menangis..mengapa kita perlu lakukan begitu?jangan kita pentingkan diri dan abaikan cinta sehingga kita lupakan sape yang memberi cinta..hasil pemerhatian saya dengan pengalaman dari kawan-kawan serta orang yang ada di sekeliling kita.sebenarnya cinta itu adalah suatu rasa yang punyai banyak maksud-maksud tertentu.sungguh x patut saya lakukan begitu cinta sebenarnya tidak bosan kalau dari dulu kalau saya hormat dia,dan hayati dengan rasa syukur.kita seharusnya fahami dan cintai diri kita sebelum kita cuba untuk mencintai manusia lain.kerana cinta boleh di adaptasikan dalam pelbagai makna.bukan sekadar luahan tapi ia satu maksud yang merangkumi semua.kalau kita sudah cintai diri kita maka kita takkan leka bermain cinta dengan manusia yang kita cintai.saya tahu saya tak pandai untuk bercinta tapi saya tak pasti kenapa cinta ini selalu hadir bila saya sepi atau kesunyian.peristiwa lepas banyak mengajar saya pedih,luka dan tangisan berkaitan cinta.



sayang,maafkan saya kerana terpaksa memendam perasaan ini,sayang tahu iainya bukan satu mudah,tp saya terpaksa tegarkan hati untuk terus melalui semua ini,sayang..kadang-kadang saya rasa tak kuat sangat untuk terus berpura-pura  sayang tahu , ianya amat sukar untuk tersenyum seolah olah saya redha dengan semua ini,tetapi saya harus melawan perasaan dan rasa yang ada dalam hati ni,saya bukan yang sempurna , saya juga bukan pilihan utama untuk sayang kan?sayang pernah cakap ''kalau ada jodoh kita,adalah'' b dengar dengan hati yang pasrah,tapi xmengapa hati saya tak pernah give up dengan semua itu,Tapi sayang,saya akan sentiasa ada untuk memastikan sayang bahagia,Biar pun kehadiran saya serta kewujudan saya tidak nampak di mata  sayang,tapi saya senang andai awak mampu tersenyum untuk saya.Sayang,sebenarnya  sata tidak suka melihat kerutan di dahi sayang,serius ianya tidak sesuai langsung ,saya akan runsing bila sayang buat begitu,seandainya saya mampu dan  boleh memberikan sesuatu yang mampu membuatkan sayang tersenyum,pasti saya akan lakukan,tapi maafkan saya,saya bukan seorang yang mampu memberi segalanya untuk sayang,Sebenarnya sayang saya pada awak xpernah habis,biarpun awak pernah mengutuk saya dan marahkan saya awak :) saya minta maaf,sebenarnya saya tidak tahu bagaimana untuk meluahkan semua ini,yang saya tahu dalam hati saya,saya cintakan awak...saya ada satu lagu untuk awak sayang :)








''maafkan saya,andai lagu ini menganggu ruangan hidup awk sayang,saya cuma mengharap senyuman awk.saya akan terus usaha dan terus usaha untuk menambat hati awak,saya percayakan cinta awak,:) dengan itu juga saya berharap awak dapat memimpin saya juga for in this relationship''

0 comments:

Post a Comment